poniedziałek, 5 grudnia 2011

Czczczczejndżes...

... bo doszlam wreszcie do tego, dlaczego sie ten upierdliwy obrazek z Photobucketa wyswietlal. Autorka poprzedniego szablonu zwinela interes. No to ja szablon tez zwijam.
Tera bedzie to.
No.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie snieg wczoraj sie pojawil. Dzisiaj rano przywitala mnie w drodze do auta urocza burza gradowa. Hmmm.
Zobaczymy co bedzie jutro. Dalej mam nadzieje, na powtorke z zeszlego roku, czyli totalne zasypanie, paraliz calego miasta (bo przeciez oni tu nigdy nie przygotowani) oraz zwolnienie z pracy, bo 'Closed due to snow' :)
Prosze trymac kciuki :D

2 komentarze:

K. pisze...

U nas też śnieg. Tak z 3mm na oko, ale ręki se nie dam obciąć, bo z linijką nie na dwór nie wychodziłam :)

Nadrobiłam zaległości u Cię i mi się ochota na wino zebrała :D

W wolnej chwili posprzątaj i pokaż resztę barki.
Cmok

Betaa pisze...

Hmm... W tej chwili zeby barke do zdjecia posprzatac to by wolnego miesiaca potrzeba :)
A snieg sie zbyl, buu.
Cmok

Prześlij komentarz

 
;