wtorek, 24 maja 2011

Checklist

- pijacki tydzien w Polsce, check!
- spotkania z rodzina i przyjaciolmi, check!
- sksuty laktop wlasny, check!
- popsute auto typu Laguna, check!
- powrot do posiadania jednego samochodu w gospodarstwie, check!
- torba, ktorej pracownik lotniska w Pyrzowicach zapomnial zaladowac do samolotu, check!
- polowa ubran pokryta bigosem po torby odzyskaniu, check!

Itp itd...
Wieksza relacja, jak sie gdzies do lapka dorwe, bo swoja maszyne mi Chop dosc oszczednie dawkuje...


Przynajmniej wiecej czasu mam znowu na czytanie kolejnej czesci "Gry o tron" :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No i nie dość, że się przez ciebie w serial wciągnęłam to jeszcze dostałam na imieninki od K. pierwszy tom sagi - a miałam naukowo popracować :) Hehe - czyli wiadomo winny się znalazł idę czytać z czystym sumieniem :D

Prześlij komentarz

 
;